06 March 2010



Jag är den nya Kissie.

Jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra. Nu är det gjort. Var det bara detta jag behövde göra? Långt ifrån. Jag har bara börjat få rätt på saker. Jag förstår ingenting egentligen, jag förstår ingenting. Jag behöver sova. Sova länge. Jag vill sova i ett år, men jag är så stressad att jag inte kan sova mer än … mindre än vad jag behöver. Sover jag ens när jag sover? Sova är när man går och lägger sig, man är trött och trygg och vaknar i sängen och man älskar att man lever. Det är i alla fall mina erfarenheter av vad sömn är, dock så som jag kommer ihåg den när jag var fem för efter det har jag aldrig sovit. Vad är sömn? Jag vet inte, men jag vet att jag inte vill sova ensam i natt.

Jag. Jag. Jag. Jag. Jag. Jag. Jag. Va … jag … ja, jag … jaa err … jag.

Ska ta det lugnt nu. Göra rätt. Vara vaksam och bry mig om mig själv, jag ska komma ihåg att jag är den bästa vän jag har och jag är bara en person, den personen är jag. Jag älskar mig själv och jag står för vad jag älskar, det jag själv valt att älska och det som får mig att må bäst.

No comments:

Post a Comment