16 January 2010

Gårdagen gick åt skogen, gud. Amanda hade sin 18-års fest i en lokal kanske en kilometer ifrån mig så självklart gick jag dit. Mötte upp med Bellzy och Martina, jag kunde ju såklart inte vägen till själva lokalen … när vi kom dit hade dom såna lappar och stämplar med vem som var inbjuden osv, hah, Amanda hade ju inte fått veta att jag skulle komma så jag var inte med. Kändes lite konstigt men jag fick komma in endå …

Cider, öl, väktare, polis, fjortisar, spya … :c usch nej tack. Never again! Vi drog därifrån runt tolv tiden … det säger sitt. Men jag hoppas Amanda hade kul i alla fall, saknar henne lite även om vi inte är så nära. Nu kan hon köpa cigg själv. :D<3

Nu sitter jag här och mitt hår droppar … torkatorkatorka. Ska iväg på kalas för min err … far … bror, fyller 47? Ja. Två kalas på en helg. Får se hur det blir, det brukar alltid vara kul att träffa den sidan av släkten för dom … det känns som dom bryr sig. Man känner sig omtyckt.(Just det!)

Men nu ska jag gå och klä på mig haha, ttyl.


1 comment:

  1. Absolut! Du är alltid välkommen hos oss. Ta hand om dig och du - gör din läxa. Det lönar sig längre fram i livet. Jag vet att du kan bättre än vad du visar. Tro på dig själv!!!
    Kram/
    Carin

    ReplyDelete