31 January 2010

Har suttit hemma hela dagen idag, och sedan igår kväll har jag grubblat över min lugg. Min lugg är då väldigt utväxt ifrån v lugg, men ja … jag vill inte ha v lugg längre. Utan tänkte mig en kortare och rundare, men då var ju problemet att jag inte hade kunnat ha den lite ruffsigt på sidan eller uppklämd på huvudet. (Jag måste hitta en bättre förklaring till det där) … så pratade jag lite med Juicy och så det blev att göra den liite kortare, fast ganska rak. : D Då kan jag ha den nere, sidan, uppe, höger, bla, allting! :D Så nu har jag gjort det. Blir bilder imorgon. Har inpackningen i nu, köpte en ny sort här om dagen … hoppas den är bra. Mitt hår kommer förmodligen bli baby-blått/grönt men vi får se. Blir det fint har jag kvar det annars färgar jag det igen tills ea på onsdag.

Kolla vad jag har hittat idag! Så sött.
Bento, japanska lunchlådor.



http://aichigo.blog109.fc2.com/

No comments:

Post a Comment