15 February 2010


Sitter och äter coco puffs innan min bror kommer hem för då vill han väl också ha. Säkert 6 år sen jag åt det. Tänker på min äldsta bror, mamma och jag när vi bodde i lägenheten i Dalby när jag äter det.

Jag sitter och tänker. Jag ska nämligen inskaffa massor av creme vita, vita och beiga kläder! Först nu blir det en vit långarmad ifrån Gina Tricot imorgon. :) Fick ju present kort i lördags på gina. Blev jätte glad! Jag har varit så orolig för att inte kunna handla kläder nu när jag flyttat hem eftersom vi inte har pengar direkt … låter illa men true story. Shopoholic osv. Handla kläder får mig att må bättre och jag orkar inte ens försöka vänja mig av med det …
det är mycket bättre än … att göra annat! Jag väntar på att mina cigg ska levereras nu. Har inte alls rökt mycket idag och jag håller på att kravera inombords.

Jag var så duktig imorse, jag vaknade utan klockan!

Lyssnar på Alkaline trio. Varje gång jag tänker på det bandnamnet får jag upp en bild som säger "ALK_3" haha! huu.

Jag är så förvirrad. Jag vägrar vara sårad. Men dumma jag, förstår jag inte att det inte går att undvika?


No comments:

Post a Comment