22 February 2010


Usch vilken dag, jag som bara skulle sova … i alla fall så skulle jag ut och ordna cigg men det gick ju sådär bra ... pappa skulle iväg till tatuering studio och jag hakade, I tell no more … *skiss skiss skiss* Jag har ju lov nu och sånt min bror sitter nere i lokalen och lanar och jag kom nyss därifrån, väntar på att true blood ska bli klart så jag kan fortsätta se på den innan jag går och lägger mig … ap trött är jag! ska ligga och tänka på min lilla hemlighet.

Min pappa är urlöjlig. Jag kan inte ens berätta för honom att jag har världens mensvärk innan han säger "Men tack för den synen!!!" osv. Herregud.

Jag undrar vad jag ska göra med mitt hår. Jag stör mig så oerhört på att det inte är helt igenom turkost, utan det är blått och grönt, och jag är luspank. Ska försöka fixa pengar imorgon men det blir svårt. Vet inte hur jag ska ta mig till. Jag är skyldig en vän pengar också. Skit. Antingen blonderar jag det gröna så det blir vitt samtidigt som jag blonderar utväxten, sätter i white toner och sedan turkost. Eller så bara vaskar jag ur det blå/gröna och lägger i en annan färg som kan fästa ändå … kanske rött, kanske lila, kanske … fast färgen ruby är ganska tempting … och bara låta det vila tills vår/sommar innan blekning och turkost. Men vafan, jag vill ju nu!

Varför har jag så bråttom med allt?

No comments:

Post a Comment